سه‌شنبه 19 مارچ 2024 - 29 اسفند 1402
برگزاری جلسه ای در شیراز برای آشنائی با محصولات vitaflo
برگزاری جلسه ای در شیراز برای آشنائی با محصولات vitaflo
شنبه 24 مرداد 1394 - روز یکشنبه هجدهم تیر ماه سال 1394، جلسه ای با هدف آشنائی خانواده های بیماران پی کی یو با محصولات Vitaflo زیر مجموعه کمپانی نستله با همکاری مسئولین شرکت درمان آرا در شیراز برگزار شد.
برگزاری جلسه ای در شیراز برای آشنائی با محصولات vitaflo

روز یکشنبه هجدهم تیر ماه سال 1394، جلسه ای با هدف آشنائی خانواده های بیماران پی کی یو با محصولات Vitaflo زیر مجموعه کمپانی نستله با همکاری مسئولین شرکت درمان آرا در شیراز برگزار شد. در این جلسه به معرفی بیماری پی کی یو، راه های مقابله و درمان این بیماری و بحث در مورد آزمایشات ژنتیک و همچنین معرفی محصولات Vitaflo پرداخته شد. در این نشست محصولات مرتبط با بیماری پی کی یو تولید شرکت ویتافلو که می توانند جایگزینی برای شیرهای رژِمی باشند معرفی شد.

محصولات این شرکت عبارتند از:
ژل بدون طعم، مناسب برای گروه سنی 6 ماه تا 10 سال، محصولات مشابه این محصول شیرهای MAXIMAID و Comida A می باشند.

ژل در سه شکل بدون طعم، نارنجی و قرمز، مناسب برای گروه سنی 1 تا 10 سال، محصولات مشابه این محصول شیرهای MAXIMAID و MAXIMUM و Comida B می باشند.

پی کی یو اکسپرس در چهار شکل بدون طعم، نارنجی، لیموئی و تروپیکال (استوائی)، مناسب برای سنین بالای 3 سال، محصولات مشابه این محصول شیرهای MAXIMAID و MAXIMUM و Comida B و Comida A می باشند.

پی کی یو کولر در چهار شکل سفید، نارنجی، قرمز و بنفش، مناسب برای سنین بالای 3 سال، محصولات مشابه این محصول شیرهای MAXIMAID و MAXIMUM و Comida B و Comida C می باشند.

PKU Trio در دو شکل بدون طعم و وانیلی، مناسب برای افراد بالای
1 سال، محصولات مشابه این محصول شیرهای MAXIMAID و MAXIMUM و Comida B و Comida C می باشند.

PKU Air در دو رنگ طلائی (طعم قهوه) و سبز (طعم مرکبات)، مناسب برای
افراد بالای 3 سال می باشد.